Spækket program for oprykningsfesten: Events for alle aldre

På søndag inviterer vi til oprykningsfest på Lyngby Stadion, når vi møder FC Fredericia i sæsonens sidste kamp. I har været en vigtig del succesen, derfor kvitterer vi med et kæmpevent for folk i alle aldre! Se det samlede program herunder.

KØB DINE BILLETTER HER

Der er kun få dage til, at vi slutter sæsonen af med et brag af en fest på Lyngby Stadion! Her vil være livemusik med brandvarme Lamin, Fanbar fra kl. 11, hvor vi blandt andet får Carlsbergs Fan Truck på besøg!

På P-pladsen ved siden af klubhuset laver vi en udvidet Fanbar i samarbejde med Carlsberg med besøg fra deres famøse Fan Truck, hvori man blandt andet kan spille bordfodbold. Her vil de kongeblå spillere ligge vejen forbi og hilse på omkring kl. 11.30. Kom forbi og hyld drengene!

Fanzonen på Stadion vil som altid være spækket med sjov for de små. Når Lyngby Stadion åbner kl. 11:30 byder vi på 200 boller til de mange første glade ansigter, som også kan blive iklædt Lyngby-farverne med vores ansigtsmaling!

Herfra kan man bevæge sig ned på J. Jensen-tribunen, hvor Lamin ekslusivt optræder kl. 12.15. Rapperen er ved at tage Danmark med storm, og forhåbentlig gør han det samme med Lyngby Stadion!

Samtlige siddepladser på Stadion er udsolgt, men alm. ståpladser og pladser på J. Jensen tribunen, hvor Lamin optræder, er stadig tilgængelige!

KØB DINE BILLETTER HER

Program for oprykningsfesten:

11:00:
Fanbaren på P-plads ved klubhus åbner

• Øl- og vandvogn
  • Carlsberg Fan Truck
  • Bordfodbold
  • Lyngby-merchandise

11:55:
Lyngby-spillerne kommer forbi Fanbaren

11:30:
Lyngby Stadion åbner