Lyngby fejrer oprykningen med kæmpe kampevent

Når Lyngby Boldklub på søndag møder FC Fredericia er der lagt op til en kæmpe festdag for hele Lyngby! Book dagen og fejr oprykningen med os!

Livemusik, fanstemning og masser af aktiviteter for børn og voksne i alle aldre – vi fejrer vores oprykning til Superligaen med et kampevent aldrig set mage på Lyngby Stadion!

Siddepladserne på Office Danmark-tribunen er allerede udsolgt, men der er fortsat billetter til resten af stadion. Men du skal ikke vente – vi forventer MANGE tilskuere til kampen på søndag!

Til at sparke gang i festen har vi hyret Lamin – en af rapscenens nyeste og mest innovative navne. Han betegnes som et ægte stortalent inden for sin genre, og det er en stor glæde for Lyngby Boldklub at byde Lamin velkommen til vores store oprykningsfejring – blot en måned inden, at Lamin vælter Roskilde Festival!

Lamin spiller på J. Jensen-tribunen klokken 12.15 – og vil du med kan du fx købe den unikke LAMIN x LBK-billet. Den giver adgang til J. Jensen-tribunen under hele eventet, dvs. både koncerten med Lamin og kampen mod Fredericia.

Alle andre tilskuere med billet eller sæsonkort til stadion er velkomne til at besøge J. Jensen-tribunen under koncerten, og bagefter finde deres anviste plads på stadion.

KØB DIN BILLET TIL KAMPEN HER!

FOR BØRN OG FAMILIER
Er du en af de mange, der tager familien med på stadion, så start dagen i vores Fanzone. Som altid er der masser af aktiviteter for børn og familier. Dine børn kan blive malet i Lyngby-farver hos ansigtsmalerne, FOGs hoppeborg er som altid åben, du kan besøge fanshoppen, udfordre vennerne i panna og så lægger et par af Lyngby-spillerne vejen forbi til et slag bordfodbold.

Fanzonen åbner sammen med stadion 2 timer før kick-off, dvs. kl. 11.30. Har du endnu ikke købt billet til kampen, så klik her!

FOR FANSENE – UDVIDET FANBAR

Lyngby Fans populære Fanbar vil i samarbejde med Carlsberg åbne i en udvidet festudgave. Nærmere info følger, men er du til opvarmning med stemningsfans, billige øl og masser af Lyngby-trøjer, så skal du være på stadion når Fanbaren åbner kl. 11. Undervejs får I besøg af de nyslåede Superliga-spillere, når de møder ind til kamp.

Vi lukker ned for fanbaren ca. 12.30 – tids nok til, at du kan nå ind på stadion og hylde spillerne under opvarmningen, hvilket er et stort ønske fra spillerne.

FOR VORES PARTNERE
Vi lukker sæsonen af med et brag, og samler alle vores VIP-gæster til et kæmpe arrangement i Badeparken foran stadion. Cirkustelte, sushi, gourmetpizza, burgers og livemusik er på programmet til sæsonens sidste VIP-event.

VIP-eventet starter 11.30 og alle invitationer sendes ud på mail.

FOR DE UNGE – KONCERT MED LAMIN
Koncerten med Lamin foregår på J. Jensen-tribunen, hvor dørene åbner kl. 11.30. Koncerten starter kl. 12.15 og Lamin forventes at spille i 20-30 minutter. Herefter er der god tid til at tanke op med øl, vand og pølser inden det går løs med Fredericia-kampen.

Alle billetter til kampen giver også adgang til J. Jensen-tribunen under koncerten. Køb din billet her!