NY PARTNER ER ET KENDT ANSIGT! 🤩✈️

Escape Travel er ny samarbejdspartner i Lyngby Boldklub, men Michael Jensen er et kendt ansigt. Han har tidligere været en del af erhvervsnetværket med Pacific Tours.
“Det her er hverken et nyt år eller et år mere, men det er fortsættelsen på mange års samarbejde, der rækker ud i fremtiden. Og efter flytningen af Pacific Tours over i Escape Travel er der endnu flere gode grunde til fortsat at være en del af Lyngby Boldklubs Erhvervsnetværk,” siger Michael Jensen og fortsætter:
“Jeg er så klar til at yde mit til netværkets fortsatte placering i den definitive top blandt Danmarks mange gode netværk,“ siger Michael Jensen, der i Escape Travel fortsat laver individuelle skræddersyede rejser til Australien, New Zealand, USA og Canada.

Mød Escape Travel her: www.escapeaway.dk

Tak fordi du Michael fortsat vil rejse sammen med os.

#SammenforLyngby