Topbraget mod Helsingør: Legeland i Fanzonen og maling af flag før kampen

Vi har kun et point op til NordicBet Ligaens førsteplads fra FC Helsingør, som gæster Lyngby Stadion på lørdag. Før braget på banen er der Legeland i Fanzonen, hvor DeltaFun stiller med en ekstra hoppeborg, mens store som små samtidig kan male flag, der kan bære drengene frem under kampen!

Billetter til topbraget

Støtten fra lægterne i denne uhyre tætte liga kan ikke underkendes – slet ikke når førstepladsen kommer på besøg. Vi har brug for et gyngende Lyngby Stadion mod FC Helsingør, hvor vi med en sejr kan overtage førstepladsen, og nu kan i være med til male Stadion endnu mere kongeblåt.

I Fanzonen før kampen kan i nemlig være med til at sætte den helt rigtige scene, når store som små kan være med til at male Kongeblå-flag til kampen – som i gerne må tage med hjem bagefter. Derudover vil der også være ansigtsmaling i de helt rigtige farver.

DeltaFun bliver også en del af aktiviteterne i Fanzonen med en ekstra hoppeborg, som bliver sat op ved siden af den oppustelige dartskive og FOG Hoppeborgen, så der er rigeligt med plads til at de små kan have det sjovt!

Undervejs får I samtidig muligheden for at vinde et helt vildt gavekort på 2500kr til Aktivitetertilfest.dk
Her kan du både leje sjove aktiviteter til lige det arrangement dit firma, din bedste ven eller børnene skal holde! Der er forskellige pakker, du skal blot have gæsterne.

Kamppartner er Sinatur Hotel og Konference Frederiksdal

Program for lørdag d. 30/4:

10:45: Lyngby Stadion åbner
– Hoppeborge og dartskiver står klar til brug
– Ansigtsmaling i Fanzonen
– Maling af flag i Fanzonen