Påskefrokost og påskejagt før braget mod AC Horsens

Lyngby Stadion er klar til fest i påsken, når konkurrenterne fra AC Horsens kommer på besøg d. 16/4. Her får i muligheden for at kombinere jeres årlige påskefrokost med topbraget, mens de små kan komme til påskejagt på Stadion.

Der er igen livsvigtige point på spil for De Kongeblå i kampen om oprykning til 3F Superligaen, og næste lørdag kan du komme med til mere end fodboldkampen på grønsværen.

Påskefrokost: Køb billetten her

Før topbraget mod AC Horsens inviterer vi vores fans til Påskefrokost i Beierholm Klubloungen. Tag dine gode venner i hånden til en festlig påskelørdag, hvor man får en påskemenu for blot 150,-, som indeholder:

Fanzonen: Køb kampbillet her

I Fanzonen vil der også være gang i festlighederne. Kamppartner fra Carl Ras stiller op med en omgangs kobens-golf. De første 150 personer som deltager, får en gratis tommestok – uanset hvor dårlig man end måtte være. Derudover er der en heldig person, som vinder en fjernstyret bil!

Påskejagt for de små:

Ingen påskelørdag uden en påskejagt! Rundt omkring på Lyngby Stadion vil der være påskejagt med lækre præmiere fra Big Bio Nordhavn og KonditorBager Bagsværd for de små.

Påskejagten starter i børneboden og via hints vil man blive sendt rundt på Stadion, hvor man blandt andet vil finde påskeæg – og Lyngby-spillere!

Derudover vil der også være et par præmier til Lyngby Shoppen!

Vi ses til en fabelagtig lørdag på Lyngby Stadion!

Programmet for lørdag d. 16/4:

• 11:00: Lyngby Stadion åbner
  • 11:00: Påskejagt for de små på Stadion med præmier
  • 11:00: Kobens-golf i Fanzonen (gratis tommestok til de første 150 personer)
  • 11:00: FOG Hoppeborg + Dartskive i Fanzonen
  • 11:30: Påskefrokosten starter (seperat billet kræves)
  • 13:00: Kampstart Lyngby vs. AC Horsens
  • 13:45: Pausekonkurrence for to børn – scor på Håkon og vind!

Kamppartner til påskebraget er Carl Ras