Ny partner: Velkommen til BS Landskabspleje!

Lyngby Boldklub er glade for at kunne annoncere et splinternyt partnerskab med BS Landskabspleje, som blandt andet kommer til at tilgodese vores akademi – og det er der en helt særlig grund til!

Alexander Kofoed har tidligere arbejdet i Lyngby Boldklub i flere år. Nu er han ansat som tilbuds- og salgsansvarlig i BS Landskabspleje, og det er en af grundene til, at BS Landskabspleje nu er ny partner i klubben!

‘Mit personlige forhold til Lyngby Boldklub spiller selvfølgelig en rolle, det er det ene aspekt. Jeg har selv arbejdet i Moderklubben og på akademiet i sammenlagt seks-syv år. Jeg kender klubbens kerneværdier, og siden jeg startede i BS Landskabspleje, har jeg haft et brændende ønske om et muligt partnerskab mellem BS Landskabspleje og Lyngby Boldklub,’ siger en glad Alexander Kofoed og fortsætter:

‘Det andet aspekt er, at der er mange gode og interessante partnere i klubben, som vi kan se os være en del af. Derudover bliver fremtiden i Lyngby Boldklub ikke mindre interessant af, at man har vundet stadionudbuddet, hvor vi kan tilbyde vedligeholdelse af indendørs- og udendørs områderne. Så aftalen er efter et gensidigt ønske fra begge parter. Et ønske og dialog der startede helt tilbage juli, 2021, hvor Kristian Maimann (Kommerciel direktør i Lyngby Boldklub) rakte ud efter os’.

”Vi er meget tilfredse med aftalen, som særligt tilgodeser akademiet. Jeg ved, hvor stort et arbejde klubben laver for børn og unge, og den positive udvikling på akademiet vil BS Landskabspleje gerne bidrage til,’ forklarer Alexander Kofoed.

Mød BS Landskabspleje på deres hjemmeside eller på Facebook.

Velkommen til –  og velkommen ’tilbage’ Alexander!

#SammenforLyngby