Endnu en sejr til Lyngbys U15-drenge

I weekenden fik vores U15-hold den anden sejr i streg, da de besejrede Silkeborg med 3-2 på hjemmebane efter en scoring i overtiden og generelt en rigtig flot anden halvleg, forklarer cheftræner Younes Pedersen.

Sidste weekend vandt Younes Pedersen og Emil La Cours U15-hold med 6-0 over AaB, og denne weekend røg der yderligere tre point ind på kontoen, som sender dem op på en ottendeplads i Ligaen.

Silkeborg blev besejret på hjemmebane med 3-2, som var ganske fortjent, forklarer Younes Pedersen.

‘Vi møder et initiativrigt Silkeborg-hold, som ligesom os, ønsker at dominere via en stor boldbesiddelse og et højt pres. I første halvleg starter vi rigtig godt det første kvarter og kommer foran 1-0, men Silkeborg æder sig godt ind i det og udligner og har også mulighed for at komme foran i en periode, hvor vi er udfordret af deres spil med bolden.

‘I pausen får vi justeret enkelte ting og drengene spiller en rigtig god 2. halvleg, hvor vi i lange perioder trykker Silkeborg langt tilbage på banen og får sat nogle gode angreb sammen kombineret med et godt presspil, som giver os overhånden. Og vi får baseret på 2. halvleg en fortjent sejr i overtiden til stor glæde for alle,’ udtaler Pedersen.

Lyngby Boldklub U15 – Silkeborg U15
1-0, Ali Almanshad, Lyngby Boldklub
1-1, William Kirk, Silkeborg
2-1, Ian Perez, Lyngby Boldklub
2-2, William Faber, Silkeborg
3-2, Mikkel Groza, Lyngby Boldklub

U15’s næste kamp er på udebane i Haderslev mod SønderjyskE.

Få overblikket over U15-Ligaen her.