Freyr: ‘Jeg kunne ikke være mere stolt af spillerne og klubben’

Vi viste klassen fra første til sidste fløjt i en hård tid, sagde en meget stolt Freyr Alexandersson blandt andet efter gårsdagens smukke sejr over Fremad Amager.

Forårets første sejr kom i hus med en imponerende 0-3-sejr på udebane fredag aften, hvor alle scoringerne faldt efter pausen trods stort overtag fra start af.

Og det er selvom De Kongeblå spillere har haft meget andet end fodbold i tankerne i de sidste dage, så leverede de alle fra første minut, hvilket cheftræner Freyr Alexandersson er meget stolt og imponeret af.

‘Jeg kunne ikke være mere stolt. Den her præstation fra første til sidste fløjt er klasse af spillerne. Den karakter, de har, hvor gode fodboldspillere de er, og hvor mentalt stærke de er. Så jeg er utrolig stolt af spillerne, alle i klubben, fansene, det kunne ikke være bedre efter en virkelig hård uge for alle. ‘

‘Jeg kunne mærke på Marcel og hele hans familie bagefter kampen, hvor meget det betød for dem og det er det vigtigste’, sagde vores cheftræner smukt, inden han så frem mod den kommende uge:

‘Det næste step er at fortsætte med vores præstationer, som vi har vist i de sidste to kampe. Bygge på, blive endnu bedre, oprykningen i den her liga bliver en kamp til det sidste. Jeg har sagt til alle fra starten af, vi skal holde fokus, fordi stabiliteten bliver det vigtigste. Nu venter en god træningsuge, inden vi har en god kamp mod Nykøbing hjemme, som vi glæder os til.’

Fredag aften møder vi Nykøbing på hjemmebane, hvor der igen er tre meget vigtige point på spil.