Lyngby forlænger med Casper ‘Dani’ Winther

Siden i sommer har 19-årige Casper ‘Dani’ Winther været en del af førsteholdet i Lyngby Boldklub, og derfor er vi glade for, at kunne offentligøre, at vi har forlænget kontrakten med den 19-årige midtbanespiller til sommeren i 2025.

Han har 10 kampe under bæltet på vores førstehold. Siden han var 12 år gammel, har han slået sin folder i Lyngby Boldklub. Casper ‘Dani’ Winther fik sin debut for vores førstehold tilbage i oktober 2020 i en pokalkamp mod Brønshøj – og nu har vi papir på ham til sommeren i 2025.

Vi forlænger nemlig kontrakten med den 19-årige midtbanespiller, som nu officielt bliver en permanent del af førsteholdet, selvom han har været en del af truppen siden i sommer.

‘Siden jeg var 12 år, har jeg været i klubben. Jeg er en Lyngby-dreng og det har altid været min drøm at spille på førsteholdet, siger ‘Dani’ med et smil og fortsætter:

‘Jeg er utroligt glad og stolt over, at jeg har nået det mål og bliver en permanent del af vores stærke førsteholdetstrup. Jeg har jo trænet fast med A-holdet siden i sommer. Jeg håber på, at kunne fortsætte min udvikling og banke endnu mere på til startopstillingen, så jeg kan spille endnu mere foran vores fantastiske fans,’ siger den unge midtbanespiller.

Lyngbys fodboldchef, Nicas Kjeldsen, er også glad for, at vi nu har papir på ‘Dani’ helt frem til 2025, for han har mange kampe i vente i Den Kongeblå-trøje.

‘Dani er god midtbanespiller, som skal spille rigtig mange kampe for Lyngby Boldklub. Den nye kontraktforlængelse er endnu et skridt på vejen. Han har allerede været en del af førsteholdet i Lyngby siden i sommer, og samtidig spiller han fast på U19-landsholdet. Det er dejligt, at vi nu har papir på ham mange år frem’, forklarer fodboldchefen.

‘Dani’ præsenteres af Elma Instruments A/S