Tre Lyngby-drenge var i aktion for U19-landsholdet

Det danske U19-landshold havde onsdag masser af Lyngby-islæt, da Lucas Hey og Casper ‘Dani’ Winther var med fra start, mens Andreas Garly blev indskiftet i 2-3-nederlaget til Ungarn på træningsturen til Spanien.

Flere af de helt unge talenter fra Lyngby spiller store roller på diverse U-landshold. Tidligt på eftermiddagen onsdag var Sanders Ngabo og Gustav Mortensen i aktion for U18-landsholdet, og kort efter var endnu flere Kongeblå-drenge i aktion.

U19-landsholdet mødte nemlig Ungarn, og her var både Casper ‘Dani’ Winther med på midtbanen og Lucas Hey med i forsvaret. Senere i kampen blev Lyngbys nye U19-spiller Andreas Garly indskiftet.

Landsholdet kom rigtig godt fra start og kom foran med 2-0, men den føring smuldrede senere i kampen, hvilket resulterede i et snævert 2-3-nederlag.

De tre spillere har alle stor erfaring for diverse U-landshold, og nu fik altså endnu en landskamp under bæltet. Drengene og landsholdet flyver hjem torsdag fra træningsturen til Spanien.