Fanaften hos Jan Nygaard: Lyngby kommer med stærkt hold!

Tirsdag d. 22. februar fra kl. 17:00 til kl. 19:00, åbner Jan Nygaard dørene op for Lyngby Boldklubs fans i BMW Experience Center i Kongens Lyngby. Cheftræner Freyr Alexandersson vil holde oplæg, mens flere Lyngby-profiler vil blive interviewet på scenen. Sidst, men ikke mindst, så vil der blive serveret Lyngby-pølser fra grillen!

Kom med til fanaften hos Jan Nygaard og mød flere af Lyngbys største profiler! Vi stiller med Adam Sørensen, Marcel Rømer, Sævar Magnusson, Sebastian Koch, Magnus Westergaard og Sanders Ngabo, flankeret af oplæg fra cheftræner Freyr Alexandersson og administrerende direktør Andreas Byder.

Aftenen vil starte ud med oplæg fra sidstnævnte, som vil fortælle lidt nyt fra klubben, heriblandt om det nye stadionprojekt som Lyngby Boldklubs ejere, Friends of Lyngby, netop har vundet.

Herefter kommer Freyr Alexandersson på scenen, og der vil være mulighed for at stille spørgsmål til vores cheftræner samt Lyngby-profilerne, som du efter arrangementet kan få en autograf fra. Grillen bliver selvfølgelig tændt, så det er muligt at sætte tænderne i en Lyngby-pølse i løbet af arrangementet.

Vi vil bede dig tilmelde dig på forhånd, så vi ved, hvor mange af de sprøde pølser, vi skal lægge på grillen.

Programmet bliver som følger:
Kl. 17.00 Velkomst
Kl. 17:15 Oplæg af Andreas Byder
Kl. 17:30 Præsentation af det nye stadionprojekt og tankerne bag.
Kl. 17:50 Pause og Lyngby-pølser
Kl. 18:10 Oplæg af Freyr Alexandersson
Kl. 18:20 Interviews af enkelte Lyngby-profiler
Kl. 18:45 Q&A fra deltagere
Kl. 19:00 Tak for i dag

Tilmelding senest mandag den 21. februar kl. 12.00 via følgende link.