PARTNERNE PÅ KOGEPLADEN 💙💪 #SAMMENFORLYNGBY

For fem dage siden lancerede Lyngby Boldklub og Friends of Lyngby en kampagne for alle klubbens partnere og inviterede dem til at lægge hånden på kogepladen i kampen om oprykning til Superligaen.

Konceptet er simpelt. Partnerne smider 30 % ekstra nu.
Rykker Lyngby Boldklub op, så holder vi en kæmpe fest og fejrer det sammen.
Rykker Lyngby Boldklub ikke op, så får de det hele tilbage efter sæsonen.

30 % ekstra = 100 % mere Superliga-power.

Allerede nu er der tilkendegivet støtte for mere end 500.000,- kr., som går til at sikre truppen de bedste betingelser for at lykkes.
Tak til alle de partnere, der allerede står ved komfuret nu sammen med os. Vi håber, at der er flere, der vil være med til at trække de små marginaler over på Lyngby Boldklubs banehalvdel.
Kontakt Rikke Baden i dag på tlf. 23 42 78 29, hvis du også vil være med.

Hvad går pengene til?
I overskrift: De ekstra %’er, der sikrer sejren i overtiden!
Vi ønsker generelt at sikre, at trænerstaben og spillerne kan få deres kampoptakt og træning i hverdagen på højest mulige niveau. Vi siger nej til mange ønsker i hverdagen, som vi ikke kan honorere, fordi budgetterne jo skal hænge sammen. Om det er ekstra hotelovernatninger til de afgørende kampe, forbedret kost i hverdagen, bedre adgang til træningsfaciliteter i en periode eller næste niveau af proteinbarer. Det sætter vi os ned med spillerne og trænerne og lægger en plan for.

Vi tror på, at vi med dette koncept kan skabe nogle rammer og muligheder, som de andre ikke har. Og det giver os en fordel i oprykningskampen.

Hvad går pengene IKKE til?
Nye spillere, lejesvende og panikkøb på transfervinduets sidste dag!

Hvad betyder det for vores almindelige sponsorat nu og næste år?
Din nuværende sponsoraftale fortsætter uden ændringer.

Hvornår får vi pengene tilbage, hvis vi ikke rykker op?
I løbet af juni 2022 vil vi have tilbagebetalt alle, der er med i konceptet.

Hvornår skal vi betale de 30 % ekstra?
Nu. Senest inden forårets første kamp – dvs. den 25. februar 2022. Det er muligt at få delt beløbet i rater, men første rate skal i så fald være inden 25/2.

Mangler I ikke bare likviditet?
Nej, tværtimod. Vi kommer ud af 2021 med et historisk godt regnskab – på trods af corona. Så det er ikke et spørgsmål om likviditet, men et spørgsmål om at gøre noget andet. Forsøge at forbedre os og oplevelsen for jer på ”Lyngby-vis” med et anderledes “kogeplade”koncept – og samtidig skabe luft til det ekstra, der kan sikre os oprykningen.

Det lyder sjovt med en festlig fejring. Hvis man ikke i sin virksomhed kan forsvare 30 % mere ift. SL og fest. Er der så alternativer?
Helst ikke. Men vi vil gerne have alle med på denne kampagne. Så ”ja” inden for visse rammer, tager vi meget gerne en individuel dialog om alternativer, der kunne være en fælles stadiontur for jeres medarbejdere, eksponering eller noget tredje.

Har du andre spørgsmål?
Skriv eller ring til os – hellere en gang for meget end en gang for lidt.

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske