’TK’ HAR GENNEMFØRT UEFA’S A-LICENS

Lyngby Boldklub har historisk set haft en lang række talentfulde trænere i klubben, og det gælder også nutiden. Transitionstræner, Thomas ’TK’ Kristensen har senest været i gang med træneruddannelse og har nu opnået UEFA’s A-licens.

Assistenttræner Jonathan Hartmann er i denne måned startet på UEFA’s højeste træneruddannelse under navnet PRO-uddannelsen. Han er dog ikke alene om hele tiden at dygtiggøre sig, for Thomas ’TK’ Kristensen har netop færdiggjort sin UEFA A-trænerlicens.

”Forløbet har været præget af corona undervejs, men kurset er nu færdiggjort. Det har været en lærerig og spændende proces på vejen under uddannelsen,” siger TK ovenpå sin gennemførte eksamen.

Foruden sin rolle i Lyngby Boldklub er Thomas ’TK’ Kristensen også assisterende landstræner på det danske U18-landshold.

Målmandstræner for De Kongeblå, Thomas Villadsen, er også i gang med uddannelse på trænerfronten. Målmandstræneren er nemlig i gang med den højeste målmandstræneruddannelse under navnet UEFA GK A-licens.