DET STORE VINTERPAUSE OVERBLIK

Der er vinterpause i NordicBet Ligaen, men det er ikke ensbetydende med, at De Kongeblå går i vinterhi indtil sæsonen starter op igen. Vinterpausen byder nemlig på en masse spændende træningskampe, samt en træningslejr i Spanien, hvor der venter givende udfordringer mod internationale tophold.

Når julen og nytåret har lagt sig, og der står 2022 på kalenderen i stedet for 2021, skal spillernes bentøj varmes op og taktikken  finjusteres. Derfor vil der i perioden 22/01 – 19/02 blive spillet en række træningskampe mod en række spændende klubber.

Blandt de danske hold, skal vi bl.a. krydse klinger med liga-rivalerne HB Køge og Hvidovre IF. En god mulighed for at se hinanden an inden sæsonstarten, da NordicBet Ligaen som bekendt er meget tæt i år- især i toppen, hvor Lyngby og Hvidovre står tå til tå. Derudover skal vi et smut forbi de danske mestre fra Brøndby IF, som vi i dette halvår har mødt to gange i reserveholdsligaen. Her har vi haft fint styr på de blå/gule med en 3-1 sejr på hjemmebane og 1-1 på udebane.

De Kongeblå skal også en tur til det store udland, hvor der venter en træningslejr i Alicante i Spanien. Her skal Lyngby prøve formen af mod det russiske tophold CSKA Moskva og Silkeborg IF.

Træningskampe i vinterpausen

• 22/01 kl. 13.00 Brøndby IF – Lyngby Boldklub (Brøndby Stadion)
  • 29/01 kl. 11.00 Lyngby Boldklub – Hvidovre IF (Lundtofte Stadion)
  • 06/02 Lyngby Boldklub – Silkeborg IF (Træningslejr i Alicante)