SEMIFINALEN BLEV ENDESTATIONEN VED FINALS

Lyngby Boldklubs unge, talentfulde FIFA-hold kæmpede sig vej til semifinalen ved FINALS, hvor de desværre måtte se sig besejret af de nykårede mestre fra Randers FC.

Kvartfinaleopgøret mod Viborg FF gik i tre kampe, hvor Anders Juul, der senere blev kåret som Årets gennembrud i eSuperligaen, nappede en sejr på 2-0 i den tredje og afgørende kamp, efter både han og Folmer Bjerre havde spillet uafgjort i de to første kampe.

Desværre blev det til nederlag i semifinalen til Randers FC, der efterfølgende vandt finalen over Vejle Boldklub.

Træner Mikkel Haller fortæller om denne sæsons FINALS:
“FIFA er desværre et spil, der består rigtigt meget af marginaler. Randers fik scoret på deres chancer, og det lykkedes vi ikke med. Alligevel har sæson 7 været meget spændende og lærerig, hvor det var meningen, at Juul skulle ind og lære scenen at kende,” forklarer han og det må man sige, den unge spiller i den grad gjorde, men Haller roser hele holdet.
“Vores hold består af nogle fantastiske drenge, der har så meget potentiale og helt klart fremtiden foran sig.”

Tillykke til Anders Juul med titlen som Årets gennembrud og til hele holdet med en flot semifinaleplads.