KAMPPROGRAM FOR SÆSONOPSTARTEN

For et par dage siden udgav vi overblikket over vinterpausen, som du kan læse her: DET STORE VINTERPAUSE OVERBLIK. Nu kan kan du se, hvad der venter De Kongeblå på den anden side af vinterpausen, når NordicBet Ligaen starter op igen. De første fire kampe ligger nemlig fastlagt, og deriblandt er der to hjemmekampe mod top 6-hold.

Den første kamp bliver spillet Lørdag d. 26. februar på Lyngby Stadion, hvor De Kongeblå får besøg af FC Fredericia. En spændende åbner mod et andet tophold, der kun ligger fire point under Lyngby i tabellen. Da vi i efteråret mødte FC Fredericia blev det til en 0-2 sejr på udebane, hvor Gytkjær scorede to mål – bl.a. en flot frisparkskasse.

Årets anden kamp står på en away, men ikke en lang en af slagsen. Her skal De Kongeblå besøge Fremad Amager, som pt. ligger som bundprop i NordicBet Ligaen. Det bliver desuden årets første fredagskamp, som bliver spillet fredag d. 4. marts kl. 18:30.

Årets anden hjemmekamp bliver også mod et top-6 hold, når Nykøbing FC gæster Lyngby Stadion. Vi mødte NFC i sæsonens første kamp, hvor det blev en 1-2 sejr til De Kongeblå – også her lavede Gytkjær en flot frisparkskasse. Det er også en interessant kamp, da Nykøbing-angriberen Sebastian Koch, skal tørne ud for De Kongeblå i det nye år, og dermed spille mod sin gamle klub allerede tidligt i sæsonen. Kampen spilles fredag d. 11. marts.

I den fjerde kamp, skal De Kongeblå endnu engang drage afsted i tour-bussen, når Esbjerg fB skal agere værter, for endnu en fredagskamp i NordicBet Ligaen. I efteråret mødte vi Esbjerg på Lyngby Stadion, hvor det blev til en kongeblå målfest med en 5-0 sejr. Her stod Gytkjær, Crone, Petur og Jørgensen for scoringerne. Kampen mod Esbjerg spilles fredag d. 18. marts.

Sæsonstarten:

Hvis du ikke vil gå glip af De Kongeblås hjemmekampe når forårssæsonen starter, så kan du sikre dig et sæsonkort lige her, og spare op til 40%: SÆSONKORT

#SammenforLyngby