Freyr: Stolt over spillerne, men det føles som vi har tabt

Cheftræner Freyr Alexandersson var stolt af spillernes præstation og mentalitet i udekampen mod HB Køge. Holdet var igennem en svær periode, men løftede sig alligevel og gik ind i tillægstiden foran 3-2. Derfor var det ekstra ærgerligt, at det kun blev et enkelt point. Se hele interviewet her.

 

Freyr præsenteres af Ensure.

FLERE NYHEDER

Magasin vender tilbage på Lyngbys ikoniske hjemmebanetrøje

Køb dit sæsonkort inden 1/7 og behold den nuværende pris året ud

FC København venter i aftenens U17-pokalfinale