NY PARTNER: ERHVERVSBANKEN KOMPASBANK BAKKER OP 💙

kompasbank er kommet med på banen i LB MorgenNetværket, og erhvervskundechef David Holm Egebro fortæller om den nye erhvervsbank.

“Selvom vi er en digital erhvervsbank uden filialer, så er de menneskelige relationer utroligt vigtige i mit arbejde som erhvervskundechef. Det er, når jeg møder vores kunder ansigt til ansigt, at jeg lærer dem at kende og forstår, hvad de brænder for, og hvad deres udfordringer er,” siger han og fortsætter:
“I kompasbank vil vi som de små og mellemstore virksomheders bank nr. 2 hjælpe dem med at forløse deres fulde potentiale, og her er skræddersyede finansieringsløsninger, der matcher den enkelte virksomheds individuelle behov, afgørende for at vokse. Lyngby Boldklubs erhvervsnetværk er et perfekt match for kompasbank til at lære de mange ambitiøse, lokale virksomheder bedre at kende.”

David Holm Egebro har allerede mødt LB MorgenNetværket, og trods snestorm fik han og Rikke Baden foreviget partnerskabet.

Om kompasbank
kompasbank, der holder til i Vedbæk, er Danmarks nyeste bank, og banken skiller sig ud fra de andre banker ved at have et dedikeret fokus på små og mellemstore virksomheder. kompasbank tilbyder et supplement til virksomhedernes driftsbank og ønsker i samarbejde med med denne at skabe det finansielle fundament for virksomhedernes vækst og udvikling.

Mød kompasbank her: www.kompasbank.dk

#SammenforLyngby