AKADEMIET AF STED TIL DET KRONJYSKE

Drenge-Ligaerne bød i den netop overståede weekend på en tur til det kronjyske, hvor Randers var modstanderen for U15, U17 og U19. Her var der tætte og intense opgør på menuen.

U19-drengene leverede en sand herrefight, da Randers blev besejret med 1-0. På mål af Adam Vendelbo og et reddet straffespark til slut af den kongeblå keeper Filip Versterre kunne Lyngby-mandskabet hive en stærk sejr i land.

U17-holdet var ligeledes en del af en tæt affære, men fik også kæmpet en flot 2-1-sejr hjem mod de jyske værter. De Kongeblå talenter spillede 70 fremragende minutter og forsvarede til sidst sejren hjem på flot vis.

Der var flere mål på tapetet, da U15 krydsede klinger med Randers. Hjemmeholdet vandt dog opgøret med 4-3 – samtlige tre scoringer fra De Kongeblå blev sat ind af Kristian Jasovic, der altså kunne cementere et hattrick lørdag eftermiddag.

U12-holdet var også i aktion i weekenden, hvor turen gik til AC Amager. Efter at være bagud med 2-0 tidligt i opgøret fik De Kongeblå drenge vendt skuden og vandt fuldt fortjent 4-2.

Du kan se meget mere om kampprogram og resultater for klubbens hold her.