BLACK FRIDAY PÅ LYNGBY STADION

Når Lyngby Boldklub på fredag spiller årets sidste hjemmekamp mod Jammerbugt er det samtidig Black Friday. Det markerer Lyngby Boldklub sammen med vores kampsponsor Carlsberg med et helt særligt tilbud til sæsonkortholdere.

Til fredagens kamp mod Jammerbugt FC kan du som sæsonkortholder nemlig købe et klippekort til drikkevarer, så du kan få 10 fadøl (eller sodavand) for kun 150 kr. Du sparer således hele 66% – det er Black Friday!

Bemærk, at der er et begrænset antal klippekort til salg og at du max kan købe 1 klippekort pr. sæsonkort. Klippekortet er kun gyldigt til kampen mod Jammerbugt, og ubenyttede klip kan ikke tilbagebetales.

ET VÆLD AF FREDAGSOPLEVELSER FOR ALLE
Ud over det særlige Black Friday-tilbud så vil der denne fredag være et væld af tiltag. Vi byder på et helt særligt indløb med fyrværkerishow fra Krudtteltet, legendepræsentation i pausen, Bumper Balls-pauseshow og så går en lang række gæster endnu gladere hjem fra stadion. Vi udlodder nemlig præmier for mere end 25.000 kr. – og det eneste du skal gøre er at møde op på stadion og tilmelde dig lodtrækningen – mere info følger på kampdagen.

Programmet: Lyngby-Jammerbugt
Kl. 17.00 – Dørene og boderne åbner. Husk coronapasset!
Kl. 17.00 – Udlevering af Black Friday-klippekort starter
Kl. 18.55 – Jubilæumsindløb og fyrværkeri fra Krudtteltet
Kl. 19.00 – Kick-off, Lyngby – Jammerbugt FC (1. halvleg)
Kl. 19.48 – Legendepræsentation af Bent Christensen
Kl. 19.50 – Carlsberg Bumper Balls (pausekonkurrence)
Kl. 19.55 – Lodtrækning af præmier for over 25.000 kr.
Kl. 20.00 – Kick-off, Lyngby – Jammerbugt FC (2. halvleg)
Kl. 20.50 – Slutfløjt
Kl. 21.00 – Afterparty i Klubhuset

KLIPPEKORT-PRAKTIK
Du skal forudbestille dit klippekort på billet.lyngby-boldklub.dk senest fredag d. 26. november klokken 12.00. Black Friday-tilbuddet kan kun udnyttes af sæsonkortholdere, så du skal logge ind via topmenuen til højre for at kunne købe en billet. Når du er logget ind kan du via menu-punktet “Arrangementer” finde Black Friday-billetten.

Fra klokken 17.00 fredag aften kan du få udleveret dit klippekort hos de flinke frivillige i billetsalget ved klubhuset. Her skal du vise din Black Friday-billet, et gyldigt sæsonkort og ID for at få udleveret dit klippekort. Herefter kan klippekortet bruges i alle boder på stadion – husk at de sædvanlige aldersgrænser for servering af alkohol gælder.

ER DU ENDNU IKKE SÆSONKORTHOLDER?
Fat mod gæve Lyngby-viking! Ved at tegne et sæsonkortabonnement får du automatisk adgang til vores Black Friday-tilbud. Abonnementer til voksne fås til bare 75 kr. for en ståplads og 100 kr. for en fast siddeplads. Bemærk at der er 6 måneders binding på nyoprettede sæsonkortabonnementer.

Abonnementet tegner du via billet.lyngby-boldklub.dk

Tegner du abonnement i november scorer du endvidere en kopi af vores jubilæumsbog “Blåt Blod” (værdi: 250 kr.) – helt gratis.

SPØRGSMÅL?
Skriv til kundeservice@lyngby-boldklub.dk