TRUP OG OPTAKT: VENDSYSSEL GÆSTER

Spillested: Lyngby Stadion

Modstander: Vendsyssel FF

Kampstart: Kl. 14:00 – d. 21/11-2021

Årets sidste landsholdspause er færdigafviklet, og det betyder, at NordicBet Ligaen vender tilbage igen. I morgen spiller De Kongeblå på hjemmebane mod Vendsyssel FF i et opgør om tre vigtige point til topstriden. Cheftræner Freyr Alexandersson forventer en energifyldt kamp:

”Det er to hold, der kender hinanden rigtig godt, og som gerne vil spille fremadrettet fodbold. De har gjort det rigtig godt de sidste to måneder, synes jeg. De har fået spillerne på plads, ro på klubben og de har fået gode resultater, så vi ved godt, hvad de kommer med,” lyder det fra Freyr.

”Vi glæder os rigtig meget. Det har været en rigtig lang landsholdspause denne gang, fordi vi tabte mod Hvidovre sidste kamp inden landsholdspausen. Så det har været to uger nu uden kamp, og vi vil bare rigtig gerne spille igen,” afslutter cheftræneren.

Truppen:

31 Frederik Ibsen
41 Mads Kikkenborg
4 Svenn Crone
5 Kristian Riis
6 Andreas Bjelland
8 Petur Knudsen
9 Lasse Fosgaard
10 Rasmus Thellufsen
11 Magnus Kaastrup
17 Adam Sørensen
19 Sanders Ngabo