AAGE CHRISTENSEN A/S ER NY PARTNER I LYNGBY BOLDKLUB!

Aage Christensen A/S er et rådgivnings-, handels- og kompetencehus, der håndplukker producenter inden for områderne farma, fødevarer og kemi og tilbyder gennem rådgivning og dialog kvalificerede løsninger baseret på teknisk indsigt, erfaring og fakta.

CEO Søren Bidstrup fortæller om lysten til at blive en del af netværket bag Lyngby Boldklub:
“Grunden til at Aage Christensen A/S har valgt at blive samarbejdspartner er, at vi tror, vi kan få glæde af det forretningsnetværk, der er i klubben. Jeg ser det som en fin mulighed for at møde en masse mennesker på tværs af forskellige brancher og med forskellige baggrunde,” fortæller han og fortsætter:
“Desuden vil vi bruge kampene til at invitere kunder og forretningspartnere til nogle sjove og underholdende oplevelser.”

Mød Aage Christensen A/S her: www.aagechristensen.dk

– Velkommen til fællesskabet,