NY PARTNER: BLAZE AUDIO HØRER NU TIL 💙📻🔊

Inden der går topopgør og Oktoberfest i den på Lyngby Stadion, kan vi lige nå at glæde os over, at Blaze Audio er blevet ny samarbejdspartner.

CEO hos Blaze Audio Gustaf Høskuldsson fortæller:
“Vi er meget begejstrede over at være en del af Lyngby Boldklubs rejse og ønsker alle spillerne, hele administrationen og fansene alt de bedste i denne og de kommende sæsoner. Teamet i Blaze Audio deler klubbens kampånd, og det er en af grundene til, at dette partnerskab føles som et rigtigt godt match,” siger han og fortsætter:
“Pascal A/S leverer løsninger til verdens professionelle højttalerindustri. Pascal blev grundlagt i 2006 og er blevet verdens førende udbyder af lydforstærkerelektronik til pro AV branchen. Blaze Audio er Pascals kommercielle audio brand. Blaze – The Power Behind Great Sound, er nu også stolte over at være med til at være  “The Power Behind Lyngby Boldklub”.”

Mød Blaze her: blaze-audio.com

Velkommen i Lyngby Boldklub-familien.

#SammenforLyngby