LOGISTIKKOMPAGNIET FORLÆNGER – OG OPGRADERER! 📦🧍‍♀️🧍‍♂️

Selv om Logistikkompagniets aftale først udløb til nytår, var adm. direktør Jan Dewald Hansen allerede i foråret klar med en forlængelse, da udbyttet af partneraftalen med Lyngby Boldklub havde indfriet forventningerne, men han ønskede ikke klassisk eksponering ved en forlængelse.

Logistikkompagniet leverer professionelle og fleksible bemandingsløsninger indenfor lager og logistik, men i kundens egne faciliteter.
”Mange kender til udlicitering af kantinedrift eller rengøring, men vores koncept er faktisk det samme med logistik. Vi løser opgaven – hos kunden, men medarbejderne er vores fastansatte,” siger Jan Dewald Hansen, der ønskede en stærkere position i det nordsjællandske marked:
”Vores dialog med Lyngby Boldklub har hele tiden været god og givtig, og i stedet for at få et skilt på stadion ved et samarbejde, så ville jeg gerne gøre brug af de stærke kompetencer, der er i den kommercielle afdeling til at åbne døre i det stærke netværk i og omkring klubben, men også til at give vores visuelle identitet et ansigtsløft.”

Logistikkompagniets nye hjemmeside er i samarbejde med Flash Marketing gået live, og Jan Dewald Hansen glæder sig til det fortsatte samarbejde med Lyngby Boldklub.
”Jeg synes, vi har fået et moderne og tidsvarende look på hjemmesiden og gode input til at drive vores Linkedin. Vi har oplevet en stor indsats fra det kommercielle team for at indfri forventninger til samarbejdet, og samtidig er det en fornøjelse at komme på stadion til kampene, for man mærker virkelig sammenholdet, og det er selv om min accent afslører, jeg er fra Fyn,” slutter han med et smil.

Mød Logistikkompagniet og se den nye hjemmeside her: Logistikkompagniet.dk

#SammenforLyngby