OKTOBERFEST PÅ LYNGBY STADION

Fredag d. 29/10 er der topkamp i NordicBet Ligaen, når FC Helsingør gæster Lyngby Stadion. I den anledning vil Lyngby Boldklub, i samarbejde med Brolægning Sjælland ApS, gerne invitere jer allesammen til et brag af en oktoberfest.

Der er mange gode grunde til at sætte kryds i kalenderen fredag d. 29. oktober. For udover, at der bliver spillet om vigtige point i toppen af NordicBet Ligaen, vil der også være et festligt program i fanzonen, hvor der sættes op til oktoberfest i sand tyroler-stil.

Selvom der er oktoberfest for de store i fanzonen, vil der som altid også være noget til de små, så der bliver plads til alle på Lyngby Stadion. Derfor vil der, i anledning af halloween, være græskarudskæring i FRIENDS ZONE ved siden af klubhuset i det indhegnet område.

Program for oktoberfesten:

• Dørene åbner kl. 17. Festen fortsætter efter kampen til kl. 23.
  • Kom i fanzonen og køb én liter øl inden 17:30 og modtag voucher til næste øl.
  • DJ spiller op til tyrolerstemning på dansegulvet fra kl. 17:00-19:00 og fra slutfløjt til 23:00.
  • Tyrolerpersonale i baren.
  • 1 liter fadøl til 90 kr.
  • Brezel til 10 kr.
  • Øl fra Erdinger.

Græskarudskæring i FRIENDS ZONE:

Så tag familien eller vennerne under armen, og start din weekend med topkamp, halloween og tyrolerfest på Lyngby Stadion. Vi glæder os til at byde jer velkommen.

KØB BILLET TIL KAMPEN HER

#SammenforLyngby