STATUS PÅ NIELSEN OG GREKO

Mange fans spørger ugentligt ind til, hvad status er, på vores offensive profiler Emil Nielsen og Christian ’Greko’ Jakobsen. Vi har derfor taget en snak med de to Lyngby-spillere, om hvorfor de ikke tørner ud i den kongeblå trøje i øjeblikket.

Emil Nielsen:
’’Jeg blev opereret for lyskebrok i sommer, hvilket jeg kom ret hurtigt tilbage fra- men måske også for hurtigt, og efter at have spillet et par kampe kunne jeg mærke, at jeg fik overbelastet arret. Derfor besluttede vi os for at tage mig ud, indtil der var helt styr på det.’’

’’Min status er nu, at jeg er begyndt at træne med igen, så jeg er heldigvis på vej tilbage. Vi passer stadig på og er i gang med at finde en balance, hvor jeg er med, men ikke overbelaster det igen,’’ lyder det fra Lyngby-angriberen.

’’Til fansene vil jeg sige, at i nok skal komme til at se Nielsen igen, og forhåbentligt snart. Jeg glæder mig til at se jer, og spille foran jer igen,’’ afslutter Emil.

Christian ’Greko’ Jakobsen:
’’Jeg har døjet med en hælskade- det som de fleste nok kender som en hælspore. Så det er den eneste grund til at man ikke har set mig på banen.”

’’Tidshorisonten er lidt uklar- måske bliver det først i det nye år, men jeg håber på at kunne blive klar inden da. Jeg arbejder i hvert fald hårdt for det hver dag. Både på at komme tilbage så hurtigt som muligt, men også på at være i bedst mulig forfatning når jeg er tilbage,’’ udtaler Greko

’’Til fansene vil jeg sige tak, og fortsæt den gode opbakning, der har været i alt den tid jeg har været i klubben. Jeg glæder mig til at spille foran jer igen,’’ afslutter Lyngby-angriberen.

#SammenforLyngby