LYNGBY-TALENTER I RØDT OG HVIDT

De Kongeblå talenter er solidt repræsenteret på de ældre landsholdsårgange på ungdomsniveau, men Lyngby er også med, når de første udtagelse i landsholdssammenhæng står for døren.

Hele vejen gennem systemet i DBU er der masser af navne fra Lyngbys akademi. Flere spillere er faste landsholdsspillere omkring U18- og U19-landsholdet, men i de endnu yngre aldersgrupper er Lyngby-talenterne også inde i billedet.

Til de første store samlinger i rødt og hvidt i 07-årgangen har Lyngby haft hele otte spillere med. På de yngste udtagede landshold og futurelandsholdet har Lyngby været, og er stadigvæk, solidt repræsenteret med klubbens dygtige talenter.

Lige nu er Casper ‘Dani’ Winther, Gustav Mortensen og Lucas Hey med på det stærke U19-landshold. Sanders Ngabo var udtaget til U18-landsholdet, men måtte melde afbud grundet en småskade.