FORLÆNGELSE: MULTILINE STÅR SAMMEN MED LYNGBY 💙🧼🧽

Multiline A/S har i sommer forlænget aftalen med Lyngby Boldklub, og det er ikke mindst fællesskabsfølelsen i og omkring klubben, der tiltaler Anders Biehl, Account Manager hos Multiline.
“Vi tror på det skib, der er sat i søen i Lyngby, og vi tror på, at der er en rigtig god fremtid for klubben. Det sidste år har været turbulent, men jeg føler, vi står sammen. Alle for Lyngby,” smiler han og fortsætter:
“Vi har tidligere arbejdet sammen med direktør Andreas Byder, og jeg synes, der er et rigtigt godt netværk omkring klubben, som vi med et partnerskab er rigtigt godt forankret i,” slutter han.

Multiline går tilbage til 1977 og er en virksomhed med 220 medarbejdere, som leverer non-food-forbrugsvarer til private og offentlige virksomheder ud fra hovedkontoret i Sorø. Vi er en bæredygtig virksomhed og har solidt fokus på det for vores omgivelser.

Mød Multiline her: multiline.dk

#SammenforLyngby