FØRSTEHOLDSSPILLERE SOM AKADEMI-TRÆNER

Som en del af træningen hos klubbens akademihold er førsteholdsspillerne Lasse Fosgaard, Adam Sørensen og Sanders Ngabo en gang i mellem med på træningsbanen for De Kongeblå talenter som træner.

I går mandag var Sanders Ngabo med hos U15-holdet, hvor midtbanetalentet var med til at træne akademiholdet, og det skabte stor glæde begge veje. Faktisk er det noget, der sker regelmæssigt på tværs af klubbens akademi. Her bidrager spillerne til akademiets træninger, og det giver noget værdifuldt:

”Sanders, Adam og Fosgaard har sagt, at de gerne vil give noget tilbage til klubben. Akademi-holdene nyder, at der er lidt ekstra opmærksomhed til træningerne, og det giver noget rigtig godt begge veje,” siger daglig leder for U13-U17 og analytiker Lukas Babalola.

Udover Sanders’ træning hos U15, træner Adam Sørensen i ny og næ U12-holdet, mens Lasse Fosgaard tilknyttes U17-mandskabet i klubben.