NY PARTNER: BERTHU & CO ER NU OMBORD

Med Rasmus Damkjær i spidsen er Berthu & Co blevet en del af LB MorgenNetværket, samt en del af den gode stemning i Beierholm Klub Lounge, når de kongeblå tørner ud på hjemmebane

”Først og fremmest er Lyngby Boldklub og morgennetværket et rart sted at være – fyldt med dygtige og lokalt engagerede mennesker. Det synes vi, er gode rammer for, at vi kan fordybe os fagligt, få sparring og udvide vores netværk,” siger digital direktør og founder i Berthu & Co Rasmus Damkjær, der fortsætter:
“Derudover skaber fodboldkampene på stadion et uformelt mødested, hvor vi kan tale forretning med kunder og potentielle samarbejdspartnere. Vi glæder os meget til at se, hvad partnerskabet bringer i resten af sæsonen både på og udenfor banen. Forza Lyngby.”

Berthu & Co er et mediebureau i København med speciale i markedsføring på de digitale kanaler. Vi analyserer forbrugernes digitale adfærd, identificerer hvem der overvejer at købe dit produkt, og hvordan du mest effektivt kan kommunikere med dem.

Mød Berthu & Co her: berthuogco.dk
– Eller i Yussuf Gruppen i LB MorgenNetværket.

#SammenforLyngby