AKADEMIDAGEN BRAGTE TALENTERNE I FOKUS

Lørdag var der sat ekstra fokus på akademiholdene i Lyngby Boldklub, da vi i samarbejde med Sydbank afholdt akademidag med flere gode kampe på menuen.

Flere aktiviteter var på programmet, hvor der var fanzone-aktiviteter for de mindste, og Nordhavn Coffee og Brolægning Sjælland sørgede for gratis kaffe. Lyngby-pølsen kunne desuden købes, og opbakningen til klubben unge talenter var flot trods vejret.

U19-mandskabet sejrede mod SønderjyskE, der også var modstanderholdet for U17 og U15. U19 leverede en god præstation med mange store målchancer. Efter at være kommet bagud viste drengene stor styrke og vendte opgøret til en 2-1-sejr efter et sejrssmål i det 96. minut.

U17-holdet havde lidt flere problemer i deres opgave mod sønderjyderne. Gæsterne fra SønderjyskE vandt opgøret med 3-1.

U15 spillede ligeledes mod SønderjyskE, og gæsterne trak sig sejrrigt ud af kampen. Alt i alt står akademidagen dog tilbage som en succes med godt fremmøde og flot opbakning til klubbens ungdomshold.