BIOWATCH & BAYLUND MANAGEMENT ER GÅET SAMMEN FOR LYNGBY

Birger Baylund, Baylund Management har sammen med BioWatch doneret en hjælpende hånd til den evige jagt på de små ekstra procenter, der optimerer præstationen og sandsynligheden for sejr, når der fløjtes op på grønsværen. Se videoen herunder og få et indblik i, hvad BioWatch har gjort for truppen.

Birger Baylund fortæller om situationen:
“Baylund Management er en mikro venture capital fond, som investerer i startups, der vil ændre verdenen til det bedre for naturen og mennesker. Derfor har vi investeret i Biowatch, en dansk startup som ved hjælp af biomarkører vil reducere farlig stress, samt forbedre energi og sundhed hos mennesker,” siger han og fortsætter:
“Vi er gerne leadinvestor og investerer også os selv for på den måde at reducere risiko, samt øge acclerationen. Biowatch har som videoen viser arbejdet sammen med Lyngby Boldklub om at optimere spillenernes energi, samt hurtigere restitution efter skader. Vi håber, det kan bidrage til, at vi sammen kan rykke op.”

Birger Baylund har kun boet i Lyngby i 13 måneder, men er allerede faldet godt til.
“Jeg er vild med Kongens Lyngby, og jeg ønsker at give det bedste, jeg kan til denne skønne kommune, og her er Lyngby Boldklub hjertet. Jeg nyder kampene og det gode selskab i netværket, hvor jeg glæder mig til at lære mange flere at kende,” siger han og slutter:
“Hvis nogen ønsker at investere med eller blot høre mere om vores spændende investeringer, så er de meget velkommen til at kontakte mig.”

Find Birger på: https://www.linkedin.com/in/baylund/

#SammenforLyngby

Se kampen mod Malmö FF her

Karlsen: Vil være en del af Lyngby-ånden