Sævar Magnússon er på årets hold på Island

I weekenden blev den islandske liga afsluttet, hvor klubben Vikingur vandt guldet. Lyngbys unge islandske angriber Sævar Magnússon nåede at spille 13 kampe for Leiknir, inden han kom til De Kongeblå i sommer.

22 runder er nu færdigspillet, men Sævar Magnússon nåede kun at spille 13 opgør i den bedste islandske række for Leiknir. Alligevel har angriberen tilspillet sig en plads på årets hold efter sin forrygende målform før skiftet til Lyngby.

Fotbolti.net kårer på vanlig vis sæsonens hold, og med 10 mål i hans 13 kampe i ligaen er Sævar Magnússon en del af de elleve udvalgte. Hos De Kongeblå har Sævar scoret 1 mål og lavet 1 assist i 7 kampe.

Årets hold på Island:

Ingvar Jonsson (Vikingur), Höskuldur Gunnlaugsson (Breidablik), Kari Arnason (Vikingur), Damir Muminovic (Breidablik), Atli Barkarson (Vikingur), Pablo Punyed (Vikingur), Viktor Karl Einarsson (Breidablik), Hallgrimur Mar Steingrimsson (KA), Arni Vilhjalmsson (Breidablik), Sævar Atli Magnusson (Leiknir), Nikolaj Hansen (Vikingur).