AKADEMIDAG I LYNGBY

Lyngby Boldklub og Sydbank vil gerne sætte ekstra fokus på akademifodbolden i Lyngby. Derfor afholder vi lørdag d. 2. oktober akademidag på Lyngby Stadion, hvor du og hele familien kan komme og deltage i aktiviteterne, hvor der fra kl. 12 er et spændende program på dagsordenen.

På akademidagen vil der bl.a. være en masse børneaktiviteter, mulighed for at købe den berømte Lyngby-pølse, mulighed for gratis kaffe fra Nordhavn Coffee og Brolægning Sjælland og sidst men ikke mindst mulighed for at se vores talentfulde akademihold i aktion. Til sidstnævnte får både Lyngbys U19, U17 og U15-hold nemlig besøg af SønderjyskEs akademihold.

Akademidagen starter, for de interesserede, på 2. sal i klubhuset kl. 12 til et gratis førkampsarrangement, hvor Lyngby Boldklub og Sydbank er værter. Til førkampsarrangementet vil der udover lidt mad og drikke, være mulighed for at høre lidt mere om arbejdet på akademiet, klubben generelt og selvfølgelig dagens kampe.

Så kom og vær med til en hyggelig dag, hvor Lyngby Boldklubs akademi er i fokus.

Hvis du er interesseret i at deltage i førkampsarrangementet kan du tilmelde dig LIGE HER. Tilmeldinger er først-til-mølle.

PROGRAM FOR AKADEMIDAGEN:

Førkampsarrangement i klubhuset NB: Tilmelding på lbklive.dk/akademi