OVERBLIK OVER AKADEMI-WEEKENDEN

Lørdag vandt De Kongeblå en vigtig hjemmesejr over Hvidovre i NordicBet Ligaen, men klubbens ungdomshold har også været i aktion henover weekenden.

Drenge-Ligaerne var alle en tur i Horsens, hvor U19-drengene spillede uafgjort. Efter at have domineret første halvleg var pausestillingen 0-0, mens opgøret til slut endte 1-1.

U17-holdet var ligeledes en tur i det østjyske, og de vandt flot 3-0 over Horsens. De Kongeblå talenter var dominerende hele vejen igennem både med og uden bold, og tilspillede sig mange store chancer.

U15-drengene tabte lørdagens udekamp mod Horsens med 2-1, mens U14 hjemme på Lundtoftevej tog imod Næstved. Her blev det til 3-1-sejr efter en kamp, hvor Lyngby havde masser af godt spil og chancer til flere end de tre mål.

U13-holdet spillede også mod Næstved, og det opgør endte 2-2, hvor Lyngby kontrollerede kampen stort. Næstved var mere effektive, men De Kongeblå leverede en rigtig flot præstation rent kollektivt.