Start familie-weekenden som en ægte helt!

På lørdag er der ikke kun hjemmekamp på programmet. Vi har nemlig her fornøjelsen af at invitere alle De Små Vikinger til Helteløb – et familie-forhindringsløb arrangeret af Lyngby Boldklub i samarbejde med Legeheltene!

Eventet foregår lørdag d. 25. september fra kl. 9.45 på atletikbanen bag ved Lyngby Stadion. Her kan børnene give den gas som vaskeægte superhelte! Helteløbet er et familieløb, hvor alle kan være med, hvad end man løber, hinker, går eller ruller turen.

Det handler ikke om at nå først i mål, men om at have det sjovt sammen og samtidig gøre en forskel for indlagte børn i Danmark. Ved at deltage i Helteløbet støtter du nemlig Legeheltene, som sætter gang i sjov, leg og bevægelse på de danske børneafdelinger.

Ruten bliver ca. 1 kilometer og man kan løbe op til 3 runder. Ruten krydres derudover med forskellige sjove udfordringer undervejs. Alle deltagere bliver forvandlet til Lyngby Boldklubs egne superhelte – med kongeblå kappe og maske, og efterfølgende får hver superhelt et fint diplom.

Program:

09:45 Kapper og masker udleveres
10:30 Opvarmning
11:00 Helteløbet skydes i gang
12:00 Stadion og familiezone åbner
14:00 Kampstart: Lyngby-Hvidovre
16:00 Dagen slutter

Deltagelsen koster 100 kr. pr. barn og du kan tilmelde dig ved at klikke her.

Løbet afholdes i samarbejde med Lyngby Boldklub, Charity7Summits, Børneulykkesfonden og Legeheltene samt lørdagens kampsponsor fra Carl Ras.