Akademi-overblikket for weekenden

Bolden rullede atter for klubbens talentfulde mandskaber på akademiet, og for ligaernes vedkommende bød det på en fuld runde på hjemmebane mod Esbjerg fB.

Der var gang i turneringerne for de unge Kongeblå hold, og hos U15, U17 og U19 bød weekenden på hjemmekampe mod Esbjerg fB. U19-drengene spillede 1-1 mod de jyske gæster, hvor Lyngby fik et direkte rødt kort i første halvleg. På en flot kollektiv indsats bragte U19 sig tilbage i opgøret med en scoring og holdt gæsterne fra store chancer.

U17-mandskabet slog i sidste weekend AGF med 4-1 og fortsatte deres flotte udvikling i denne weekend mod Esbjerg. Efter en kaotisk kamp endte Lyngby med at trække det længste strå, og sejren på 3-2 blev sikret.

De Kongeblås talentfulde U15-drenge sejrede, ligesom U17 i sidste weekend over AGF, hvor holdet scorede hele 6 mål. Det samme skulle gentage sig lørdag, da U15-holdet vandt med 6-2 over Esbjerg efter en super præstation.

U14-drengene tog fredag imod Farum BK, og efter en stærkt præstation endte det med 2-2. Det unge U12-hold var søndag på besøg hos BSF, og Lyngby-drengene vandt flot med 5-2.