Trup og optakt: Fredagskamp mod HB Køge

Spillested: Lyngby Stadion

Modstander: HB Køge

Kampstart: Kl. 19:00 – d. 17/09-2021

I aften lægger Lyngby Stadion græs til fredagskampen, når De Kongeblå tager imod HB Køge kl. 19 i NordicBet Ligaen. Efter den afbrudte kamp på udebane mod Vendsyssel sidst vender Lyngby igen tilbage på hjemmebanen.

De Kongeblå er tilbage foran egne fans på Lyngby Stadion igen, og det er HB Køge, der gæster Lundtoftevej. Opgøret kommer efter den seneste afbrudte udekamp i Vendsyssel, der udviklede sig til en chokerende oplevelse. Anfører Marcel Rømer har dog sammen med resten af holdet arbejdet godt videre fra episoden.

”Vi har fået snakket det hele godt igennem på holdet, og Wessam har det heldigvis godt i dag. Vi har været gode til at lægge det hele bag os og så ellers fokusere fuldt ud på Køge-kampen,” siger anføreren Rømer, der kan se frem til at møde sin barndomsklub fredag aften.

”Det bliver fantastisk igen at spille foran fansene på Lyngby Stadion. Vi skal håndtere HB Køges energi i kampen, og så derfra med vores kvalitet få vist at der er forskel på holdene over de 90 minutter,” slutter midtbaneankeret.

Truppen:

1 Frederik Schram
31 Frederik Ibsen
4 Svenn Crone
5 Kristian Riis
6 Andreas Bjelland
8 Petur Knudsen
10 Rasmus Thellufsen
11 Magnus Kaastrup
13 Casper ‘Dani’ Winther
17 Adam Sørensen
19 Sanders Ngabo
20 Kasper Jørgensen
21 Sævar Magnússon
22 Magnus Westergaard
23 Pascal Gregor
26 Frederik Gytkjær
30 Marcel Rømer
97 Rezan Corlu

Der kommer masser af fans på lægterne, men du kan stadig nå at sikre dig en plads til kampen.          KØB BILLET HER

Der er masser af aktiviteter før kampstart, så kom gerne tidligt på stadion og vær med til at støtte drengene og start festen allerede til spillernes opvarmning.