NORDIC SOLAR A/S FORLÆNGER: LANGSIGTET SAMARBEJDE 💙☀️⚡️

Anders Søgaard-Jensen er klar med rådgivning omkring investering i solenergi.

Nordic Solar A/S forlængede lige før sommeren aftalen med Lyngby Boldklub, og salgsdirektør Anders Søgaard-Jensen fortæller, at det for dem er naturligt med langsigtede samarbejder, og derfor blev det også til en 2023-aftale.
“Nordic Solar A/S er inde i en rivende udvikling, og vi ser stor interesse fra aktionærerne, nye kunder samt kapitalforvaltere for at investere med os i solenergi. En af grundende er det stabile og forudsigelige afkast, investorerne har fået gennem mere end 11 år,” siger Anders Søgaard-Jensen, der fortæller, at de tre Nordic Solar-selskaber i juni blev til ét stærkere selskab.
“Planen med fusionen er at styrke selskabets vækstmuligheder, og ambitionen er at etablere os som et af de førende Nordiske solenergi-selskaber. Nordic Solar har gennem mere end 11 år oplevet en kraftig årlig vækst såvel i kapital, nye aktionærer og ikke mindst produktionskapacitet af grøn strøm til mange tusinde husstande.”

Nordic Solar A/S ønsker også at give mere tilbage til Lyngby, hvis flere med kongeblå hjerter investerer i solenergi.
“Vi håber, nogen har lyst til at høre mere om de investeringsmuligheder, vi tilbyder, og vi står naturligvis til rådighed for en uddybning og nærmere præsentation af selskabet. Investerer nogen sammen med os via partnerskabet med Lyngby Boldklub, sender vi ca. 1 % af investeringsbeløbet til Lyngby Boldklub som en ekstra bonus til hjælp for klubben.”

Tag fat i Anders Søgaard-Jensen, hvis du vil vide mere på: nordicsolar.eu

Mere om Nordic Solar A/S:
“Vi har mange solenergiprojekter, der skal bygges de næste år, og vi får også løbende tilbudt mange nye projekter – så behovet for løbende kapitaltilførsler er derfor fortsat stort. Vi er nået langt de sidste 11 år, og Nordic Solar A/S har i dag aktiver for mere end 4 mia.kr.  fordelt på mere end 122 operationelle parker, og mange nye solparker er under opførsel.
Vi opererer, indtil videre, i ti forskellige EU-lande, og en portefølje af den størrelse giver god risikospredning samt stordriftsfordele. Vi er i dag blandt de 50 største porteføljer i Europa, og ambitionerne er fortsat store. Planen er at fordoble selskabets størrelse over de kommende to til tre år. For perioden fra 2021 frem mod en mulig børsnotering, er det ambitionen at skabe værdiforøgelse i aktien udover det årlige budgetterede afkast på 7-11%. Dette kan gøres gennem optimeringer, rationaliseringer, refinansieringer, ny software og ikke mindst gennem opførelsen af mange flere nye solparker.”