Stor indsamling af brugte fodboldstøvler

Lyngby Boldklub har indgået et samarbejde med Sandholm-lejren om at bringe lidt glæde og aktivitet ind i de mange nye afghanske flygtninges dagligdag ved bl.a. at hjælpe med fodboldtræning i lejren.

Desværre har de færreste et par fodboldstøvler til rådighed, og derfor vil vi gerne hjælpe med at indsamle aflagte fodboldstøvler, som medlemmerne i Lyngby Boldklub ikke kan bruge mere.

Samtidig har vi også lovet at hjælpe byen Warder i Somalia med brugte fodboldstøvler til et fodbold-børneprojekt, ligesom Lyngby-Guiderne har virkelig brug for voksenstøvler til deres Drop-in fodbold for flygtninge om søndagen i Lyngby.

Har du eller din nabo/venner/kolleger nogle fodboldstøvler liggende, som ikke længere bruges, så kom forbi Klubhuset inden d. 1. oktober og læg støvlerne i en af de sorte indsamlingsbeholdere, der står i stueetagen ved siden af glemmekassen.

Beholderne vil blive tømt jævnligt. Det er ligegyldigt, om der er ridser eller huller i – alle støvler kan bruges. Vi indsamler fodboldstøvler i alle størrelser til alle aldre og til både piger og drenge.

På forhånd tak for jeres bidrag!