Jørgen og Hasse: ”Fodbold fra da støvlerne var sorte og hvide”

Lyngby Legends bliver skudt i gang fredag, hvor vi hylder tidligere spillere i klubben og de store personligheder til et brag af en fodboldoplevelse i nostalgiens tegn på Lyngby Stadion. Kampstart er 18:30, og der er gratis entré.

De to Lyngby-hold, der skal krydse klinger, er udtaget, og de to tidligere kongeblå cheftrænere Jørgen Hvidemose og Hasse Kuhn står i spidsen for hver deres mandskab fra sidelinjen. De to rutinerede Lyngby-herrer ser frem til kampen på Lyngby Stadion:

”Det bliver spændende at se dette udvalg af Lyngby-spillere, som repræsenterer hele fem årtier – spillere der har givet os mange store oplevelser i tidens løb,” siger Jørgen Hvidemose, der bakkes op af Hasse Kuhn:

”I kan glæde jer til at gense en flok ældre mænd, som alle har været en del af Lyngby Boldklub – spillere der har været blandt de bedste i Danmark gennem flere årtier. Jeg håber, vi kan byde på noget god underholdning og en god gang fodbold fra tiderne, hvor støvlerne var sorte og hvide,” siger han.

Der er gratis entré på stadion, og der vil være åbent i boderne, mens der også sørges for musik og storskærm.

Du kan se de to kamptrupper her: LYNGBY LEGENDS-TRUPPER