TIDLIGE SALG GIVER RO PÅ BAGSMÆKKEN

Mens solen forsvinder ned bag Lyngby Stadion, er der stadig aktivitet i klubhuset, men hektisk er den langt fra.
Lyngby Boldklub har haft en rolig aften, og adm. direktør Andreas Byder fortæller, at der skal noget ekstraordinært til, hvis der sker mere hos de kongeblå, inden transfervinduet lukker.

”Vi har fulgt den sportslige strategi, der er lagt for Lyngby Boldklub, og vi er lykkedes med at lave flere historiske salg, som jeg synes, vi i hele klubben skal være stolte af,” siger han og fortsætter:
”Vi har hevet nogle af vores egne drenge op i førsteholdstruppen, samt hentet unge lovende spillere og lidt rutine ind, og vi mener, at vi har sikret os et hold, der kan fuldføre vores mission om at vende tilbage til landets bedste række.”
Vinduets salg startede med at sende Mathias Hebo til Polen, og derefter Magnus Warming til Torino FC. Herefter blev Emil Kornvig sendt til Spezia, og senest tog Kevin Tshiembe til Brøndby IF.
”Det har givet ro på bagsmækken, at vi tidligt i vinduet kunne hente de rigtige forstærkninger til holdet i tråd med strategien, og vi er meget trygge ved den trup, vi har samlet,” siger akademichef Nicas Kjeldsen, der er en del af den sportslige ledelse:
”Vi er jo i klubhuset endnu, for man ved aldrig, hvad der sker, men som Andreas også har sagt, så skal det være noget ekstraordinært, hvis der sker mere.”

Herunder kan du få et overblik over vinduet hos Lyngby Boldklub.

Tilgange
Andreas Bjelland (Lejet i FC København)
Frederik Ibsen (Kolding IF)
Mads Kikkenborg (Esbjerg fB)