Kaastrup: ”Vi skubber hinanden i en god retning”

Lyngbys Magnus Kaastrup har sammen med resten af det kongeblå mandskab fået en rigtig god sæsonstart. Offensivspilleren har lavet tre mål og tre assists i NordicBet Ligaens første seks runder, og det er en form, som Kaastrup ikke er kommet sovende til.

Der har været lækker offensiv fodbold og masser af mål på menuen i Lyngbys kampe indtil videre i sæsonen. Magnus Kaastrup har bidraget stort til disse statistikker, og selv mener han, at tingene går i den rigtige retning for ham selv og hele truppen:

”Holdet skubber mig, og jeg skubber mig selv. Jeg arbejder med nogle specifikke ting mentalt og forsøger at knække koden på nogle forskellige ting. Jeg føler, min nuværende form har været undervejs i noget tid. Klubben forstår mig, og siden jeg kom til, har jeg følt, at Lyngby er det helt rette sted for mig,” siger Kaastrup.

Trænerteamet råder over en bred trup med mange forskellige typer af spillere. I offensiven har flere tegnet sig for scoringer og oplæg, og Kaastrup ser et godt og sundt samarbejde angriberne imellem:

”I offensiven er vi nogle forskellige typer, hvor vi matcher hinanden godt. Når én af os scorer, er vi alle glade og jubler sammen. Jeg føler, at dét gør forskellen, fordi vi alle er glade for hinandens succes og skubber hinanden i den rigtige retning,” slutter Lyngbys nummer 11.

Kaastrup og resten af Lyngby-holdet tager på søndag imod AC Horsens hjemme på Lyngby Stadion kl. 14:00. Det opgør kan du sikre dig billet til her:
lbklive.dk/achbillet