ER I VORES NYE VÆRTSFAMILIE?

Kunne du og din familie tænke jer at have en af Lyngby Boldklubs unge fodboldtalenter boende og dermed være med til at udvikle fremtidens spillere til Lyngbys førstehold?

Det er Lyngbys ambition at være blandt de bedste til talentudvikling i Danmark. Derfor søger Lyngby Boldklub værtsfamilier, der har plads og overskud til at have en eliteungdomsfodboldspiller boende og kan give en af vores unge spiller en god og tryg hverdag.

Lyngbys talentarbejde er under konstant udvikling, og fokus er især på at skabe så optimale rammer som muligt for det enkelte talent, så spilleren kan få uddannelse, fodbold og fritid til at gå op i en højere enhed. Og her kommer værtsfamilierne til at spille en nøglerolle.

Som værtsfamilie forventes I at:

• Være bosiddende i Lyngby-Taarbæk kommune – med gode transportmuligheder til Lyngbys træningsanlæg (cykelafstand eller bus)
  • Stille et værelse til rådighed
  • Sørge for fuld forplejning (Kost & logi dækkes af LBK )
  • Være interesserede i at tage aktiv del i spillerens hverdag og bidrage til, at vedkommende trives og føler sig hjemme.
  • Deltage i halvårlige trivselssamtaler med Lyngby Boldklub
  • Meget gerne have interesse for eller kendskab til idræt på eliteplan, så I ved, hvad der kræves af et talent, der lever sin drøm ud og bruger meget tid på at dygtiggøre sig.

Hvis I er interesserede i at høre mere, bedes I tage kontakt til transitionstræner Thomas Kristensen på mail: tkr@lyngby-boldklub.dk.

#SammenforLyngby