Cheftræneren fremhæver 2. halvleg efter 4-1-sejr

Cheftræner Freyr Alexandersson var naturligvis godt tilfreds med indsatsen i 4-1-sejren over Hobro. Lyngby-træneren hæftede sig især ved præstationen i 2. halvleg, hvor Hobro i store dele var spillet helt bagud på eget græs. Hør cheftrænerens analyse af 4-1-sejren her.

FLERE NYHEDER

BOLIGER SØGES

U15 vinder Mannheim Masters 2026

Nicolai Hjulmand skriver toårig kontrakt med Lyngby Boldklub