BIG BIO NORDHAVN FORLÆNGER 🎞📽💙

Biograferne kan endelig igen slå dørene op, og derfor er det vigtigt for Farukh Olskær Saghir at fortsætte samarbejdet med Lyngby Boldklub.
“Corona har i den grad haft en stor betydning for os og vores samarbejde, men vi har valgt at forlænge, fordi vi ser Lyngby værende som mere en blot en fodboldklub på samme måde, som vi ser os selv værende mere end blot en biograf. Jeg håber, vi kan komme styrket ud af samarbejdet, og at jeg gennem netværket kan indgå i nye samarbejder og danne stærke relationer,” fortæller biografchefen, der fortsætter:
“Alle biografer viser de samme film og sælger popcorn og sodavand, men vi har et vedvarende fokus på at udvikle biografoplevelsen. Vi var de første til at indføre recliner-stole i biograferne for at hæve niveauet, og vi har dem og Dolby Atmos lyd i alle sale, så man får den samme gode oplevelse, uanset hvilken sal man sidder i. Og så leverer vores personale en god service.”

BIG BIO Nordhavn har været gennem et svært år, og derfor håber Farukh, at mange kongeblå vil svinge forbi.
“Vi håber, at mange vil støtte op om BIG BIO Nordhavn og vælge biografen til, når der skal vælges biograf. Vi kan også tage firma-arrangementer ind. Det kan være møder, konferencer og kickoffs, hvor en biografsal er et helt perfekt valg.”

BIG BIO Nordhavn har en meget markant bæredygtighedsstrategi.
Læs mere om BIG BIO Nordhavn her: https://nordhavn.bigbio.dk/

#SammenforLyngby

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe