U19 er klar til weekendens ligastart

Sæsonen bliver i den kommende weekend skudt i gang for akademi-holdene i Lyngby Boldklub. AaB kommer på besøg på lørdag den 14. august, når både U17- og U19-Ligaen fløjtes op på Lundtoftevej.

U19-drengene har været igennem opstartsfasen med masser af træninger og testkampe, og nu starter ligaen op igen – og det er noget, som U19-cheftræner Mads Kristensen ser frem til:

”Vi er klar, og vi glæder os naturligvis til at starte sæsonen igen. Vi har haft en god men hård opstart, hvor drengene har brugt rigtig mange timer på træningsanlægget. De har knoklet hårdt, og i de første uger har vi haft spillere oppe og tage spilletid på førsteholdet,” siger træneren, der gerne vil se et godt udtryk fra sit mandskab i sæsonpremieren:

”Vi skal se spillere med en positiv smittende energi, og spillere der glæder sig over at spille fodbold på det her niveau. Vi vil lave en underholdende præstation med flotte individuelle præstationer og en god kollektiv og ambitiøs indsats,” lyder det fra Mads Kristensen.

U19-holdet tager imod AaB kl. 13.00, mens U17 har kampstart lidt senere kl. 15.15. Begge opgør er på banerne ved Lyngby Stadion.