INFORMATION OM BILLETTER, SÆSONKORT OG ADGANGSFORHOLD

Da vi fortsat er underlagt retningslinjer grundet Covid-19, er følgende gældende til de kommende kampe på Lyngby Stadion.

ØSTERBRO IF – LYNGBY BOLDKLUB

Onsdag den 4. august kl. 18.00 | Sydbank Pokalen
Billetsalget foregår kun online. Klik her.

Alle over 15 år skal medbringe et gyldigt Coronapas for at få adgang til stadion. Alle pladser er siddepladser.

Østerbro IF-tilhængere vælger Brolægning Sjælland-tribunen, kaldet udebaneafsnit i billetsystemet. Adgang via port 19, der åbner kl. 17.00.

Lyngby Boldklub-tilhængere vælger Office Danmark-tribunen. Adgang via port 9, der åbner kl. 17.00.

PølseJohn står klar med de legendariske Lyngby-pølser, og der vil være kolde drikkevarer fra Carlsberg. Boderne åbner også kl. 17.00.

Der er kun adgang til stadion med gyldigt coronapas.
Lyngby er udehold, hvorfor sæsonkort og partnerbilletter ikke er gældende, men ved at logge ind i shoppen, kan du købe billet til reduceret pris.
Der er ikke adgang til Carl Ras Lounge eller Beierholm Klub Lounge.
Har du spørgsmål eller problemer med login, bedes du sende en mail til kundeservice@lyngby-boldklub.dk.

—————————————————————-

LYNGBY BOLDKLUB – ESBJERG FB

Lørdag den 7. august kl. 15.00 | NordicBet Ligaen
Kamppartner: Carlsberg
Billetsalget foregår kun online. Klik her.

Boderne og portene åbner kl. 14.00 – med undtagelse af Port 9, der åbner kl. 13.00, hvor du kan hygge dig i Fanzonen inden kampen sammen med andre kongeblå.

FANZONEN
Port 9 åbner kl. 13.00, og vi kan for første gang i lang tid få Fanzonen til at summe af liv, og det glæder vi os til. Der vil være mange nye aktiviteter, som Carlsberg har sponsoreret.

SÆSONKORTHOLDER:
Alle sæsonkort er suspenderet, hvorfor du skal hente en billet til kampen i shoppen.
Log ind og vælg din plads. Du kan til kampen vælge to billetter pr. sæsonkort som en lille kompensation for dit besvær.
Du har modtaget en mail med information, men har du spørgsmål eller mere end to sæsonkort på din mailadresse, kan du kontakte kundeservice@lyngby-boldklub.dk.

DE SMÅ VIKINGER:
Alle små vikinger har modtaget en mail med information om, hvordan de modtager billet til kampen. Har du ikke modtaget mail, så send en mail til kundeservice@lyngby-boldklub.dk.

SAMARBEJDSPARTNER / CARL RAS LOUNGE / BEIERHOLM KLUB LOUNGE:
Alle samarbejdspartnere har modtaget en mail med information omkring, hvordan de tilmelder sig kampen og/eller en af de to lounges.
Har du mod forventning ikke modtaget en mail, så skriv en mail til jmt@lyngby-boldklub.dk.

UDEHOLD:
EfB-tilhængere vælger sektionen på Brolægning Sjælland-tribunen, der hedder “udebaneafsnit”.
Der er adgang via port 19.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kundeservice@lyngby-boldklub.dk.

BILVASKTILDIG.DK
Mens du nyder kampen, sørger Bilvasktildig.dk for at rengøre din bil indvendig og udvendig.
Klik dig ind og bestil tid.