Lyngby Stadion bliver udebane mod Østerbro IF den 4. august i Sydbank Pokalen

Når Lyngby Boldklub onsdag den 4. august kl. 18.00 møder Østerbro IF i Sydbank Pokalen, bliver kampen spillet på Lyngby Stadion, men med Østerbro IF som hjemmehold.

Adm. direktør Andreas Byder fortæller:
“Vi har haft en god dialog med Østerbro IF, og vi vil gerne være med til at skabe en festdag på en god plæne, så selv om der er kort tid til, at kampen skal fløjtes op, så håber vi, at der kommer mange på Lyngby Stadion onsdag aften, også selv om vi jo så faktisk spiller på udebane i vante omgivelser,” smiler han.

Billetter er til salg i shoppen for bare 50,- kr. Klik her.

Er du Østerbro IF-tilhænger, skal du købe billet til Brolægning Sjælland-tribunen. Adgang via port 19.

Er du Lyngby-sæsonkortholder eller samarbejdspartner, skal du logge ind først, og så er der rabat på indgangsbilletten. Udehold (Lyngby) køber billet til Office Danmark-tribunen. Adgang via port 9.

Pølse-John tænder naturligvis op i grillen kl. 17.00, så du endelig kan sætte tænderne i en velsmagende perfekt grillet Lyngby-pølse, og der er gang i ølhanerne fra Carlsberg.

Husk at medbringe gyldigt coronapas.

#SammenforLyngby