OPTAKT: ALTID SVÆRT MOD OPRYKKERE

Spillested: Sparekassen Vendsyssel Arena
Kampstart: Kl. 19:00 – Den 30/7-2021
TV: Viaplay

Lyngby Boldklub løber fredag aften ind i på Sparekassen Vendsyssel Arena i NordicBet Ligaens anden kamp, og cheftræner Freyr Alexandersson vil se spillere med samme indstilling som mod Nykøbing, men understreger også, at det er en opgave, der skal tages meget alvorligt.
“Det er altid rigtigt hårdt at møde oprykkerne i de første runder, særligt på deres hjemmebane, for de kommer med den her unikke magi, der følger med at rykke op, men jeg håber, at vi alligevel kan lykkedes med at tage tre point med hjem fra Jammerbugt, som vi gjorde i Nykøbing, for det vil være en rigtig stærkt start for os, så det går vi selvfølgelig efter,” siger Freyr Alexandersson og fortsætter:
“Vi glæder os til turen til det nordjyske. Det er faktisk et perfekt tidspunkt for os som hold, at vi skal afsted med overnatning og alt det gode, der kommer med sådan en tur, hvor vi kan lære hinanden bedre at kende som mennesker og skabe relationer til hinanden.”

Truppen kører afsted efter eftermiddagens træning og overnatter hos Sinatur Hotel for at skabe de bedste betingelser forud for opgøret.

Kampen spilles kl. 19.00, og der er fortsat ikke adgang for udeholdets tilskuere.
Du kan følge kampen på Viaplay og blive opdateret på vores sociale medier.

Læs også sæsonoptakten her.

Truppen:
31 Frederik Ibsen
40 Tobias Juul
4 Svenn Crone
5 Kristian Riis
7 Emil Nielsen
8 Petur Knudsen
9 Lasse Fosgaard
10 Rasmus Thellufsen
11 Magnus Kaastrup
17 Adam Sørensen
18 Kevin Tshiembe
19 Sanders Ngabo
20 Kasper Jørgensen
22 Magnus Westergaard
23 Pascal Gregor
26 Frederik Gytkjær
30 Marcel Rømer
43 Abdul Halik Hudu

Køb billet til sæsonens første hjemmebanekamp ved at klikke her.